carolinemarkne

Alla inlägg under juli 2012

Av caroline markne - 29 juli 2012 12:30

yes äntligen liseberg idag !    just nu så är de bara jag & patricia hemma och vi väntar på  pappa & erica , ovanligt?  nejdå , men iallafall det blir en hel dag på liseberg och just idag ska vanessa & hennes familj dit så vi tänkte ses osv ! men är faktiskt lite nervös .. eftersom alla säger : om du tycker grönalunds karuseller är läskig så vänta bara till du kommer till liseberg ! 

och nu ska jag dit :s kommer dö.. jaja . nu ska jag fixa mig för dom kommer närsomhelt ! 

puss 

Av caroline markne - 28 juli 2012 19:13

har slösat bort hela dagen .. har kolla på massa filmer och har typ inte gått upp ifrån soffan men de har ös regnat & blixtrat typ hela dagen , så jag har faktiskt en anledning! så ska man tjocka sej också blir pizza till middag yolo    

så och sen så ska min plast mamma fixa mina naglar för hon kan sånt där & då ska hon göra förlägning och lägga glitter på tipparna ! åh kommer bli riktigt fint ! det är bättre att göra här än att slänga ut typ 600? skulle tagit hål i naveln igår , men nej man måste va fucking 15.. aja , fick ny mobil osv !    ganska nöjd endå. 
men nu ska jag kolla på ''min pappa är bättre än din pappa'' och läsa lite bloggar! 


puss 

Av caroline markne - 28 juli 2012 01:20

Ja nu ska jag sova och typ.ah ?;) haha.men hade inte.mer att säga att godnatt . Så godnatt gott folk
puss

Av caroline markne - 27 juli 2012 14:00

jag är riktigt uttråkad pappa & erica har inte kommit än och dom skulle varit här för en timme sen? och vuxna pratar om att barn ska hålla tiden , jaja . va väll bara det? typ vet onödigt inlägg men hade så tråkigt så jag skrev bara lite och nu har jag uppdatera lite iallafall ?  

och de va en som maila mig och fråga vilka bloggar jag följer dom kommer här !   


http://fannyerixon.blogg.se  - fanny erixons blogg så grymt fin , värd att kolla in ! 

http://kronan.devote.se  - sandra kornas blogg en av mina närmaste vänner kolla in bloggen ! 

http://carolinefahlen.blogg.se - också en av mina närmaste vänner , kolla bloggen ! 

http://celineliljequist.blogg.se - en som gick i min klass förut som jag inte pratar med längre   men kolla in hennes blogg jätte fin ! 


bara att maila mig om de är något! 
caroline_alvin@hotmail.com



Av caroline markne - 27 juli 2012 12:15

så nu har jag varit hemma från stan ett tag & jag har duschat och jag har kommit på en sak ! 
jag måste ha en ipad & en macbook seriöst , för hos pappa har vi macbook & 2 stycken ipads men ingen hos mamma   och jag verkligen älskar apple . förutom iphone! eller asså jag gillar själva ''utseendet'' meddelnaden osv men jag tycker inte de är en ''rolig'' telefon , asså de är svårt och förklara och de är därför jag får en ny lur idag    

ah , men nu ska jag bara vänta på att pappa & erica kommer hem så blir det att åka ner till nordstan & då min syster ska ta hål i naveln & jag får ny luuuuuuur    yes inte mycket att uppdatera om nu , får väl göra dagens person och sen? eller nu , ingen aning 

puss 

Av caroline markne - 27 juli 2012 11:05

asså det är ett pr stycken som har klagat , eller asså inte direkt klagat men tyckt till ! och det tycker jag är jätte bra!

men dom tyckte iallafall att jag skulle skriva lite mer om mej & allt sånt. typ ålder hobby osv? så då ska jag göra de 


lite mer om mig ! 

jag heter caroline som dom flesta redan vet, hoppas jag ? men jag bor i en LITEN byhåla som heter vagnhärad , försöker väl komma bort så mycket som möjligt och då blir de ofta trosa , södertälje & stockholm    och mina föräldrar är skilda sen många år tillbaka jag va ungefär 3 trorja? men skitsamma , men min mamma har gift om sig och min pappa är ny förlovad & bor i göteborg för tillfället så de är alltid lika kul att åka hit ( är här right now ) men om inte så länge flyttar han ner till soliga spanien!   så jävla skönt asså , ta ledigt från skolan en vecka eller två och bara åka ner dit och sola , bada & bara ta de lugnt ! och på min fritid går jag inte på nån sport , är väl ingen sport människa men nu i höst blir det att börja på dans ! när jag va mindre gick jag på dans i 3 år så de är kul att komma tillbaka , jag verkligen älskar att dansa   och jag sjunger ganska mycket , eller ganska mycket? jag sjunger varje dag! och dom som känner mig och går i skolan med mig vet ju att jag sjunger, hela tiden haha sjunger på lektioner , raster , när jag går runt i skolan & när jag kommer hem . och så är jag mycket med kompisar , men nu i åttan kommer det bli mycket mindre av det eftersom i åttan blir det betyg och då måste skolan skötas ! och mina närmsta vänner vet att jag är en stor belieber & jag verkligen älskar justin bieber så grymt mycket och jag är fortfarande jätte jätte jätte glad över att jag får gå på hans konsert & jag ska stå längst fram och kolla på min prins..  en dröm som blir till verklighet! men iallafall , de va väl ganska mycket om mig ? och min vardag? försökte få med allt men jag vetinte om de fattas nått men de mesta kom med! 

puss ! 

Av caroline markne - 27 juli 2012 10:16

åh så grymt besviken , jag hittar inte var man lägger inte bilder .. och jag har tagit massa ''dagens outfit'' skitsamma.. 
fixar sig när jag kommer hem. 
nu drar jag ner till stan , puss ! 

Av caroline markne - 27 juli 2012 09:47

innan jag drar ner till stan , nu ska jag bara äta frukost sen blir det att dra ner till stan med syster yster ! 
solen skiner & dagen kan inte bli bättre !   yes men nu måste jag skynda mig !!
puss 

Presentation


hej jag heter caroline & de här är min blogg. här kan ni läsa om mitt liv alltså allt från vänner till förhållande , bråk och all skit en 14 åring kan få!
läs , kommentera & följ!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards