carolinemarkne

Alla inlägg under augusti 2012

Av caroline markne - 31 augusti 2012 16:46

Gick till halv fyra idag. Suck. Skitsamma. Det är fredag idag iallafall och idag ska jag sova med moa s så vetinte vad som händer :p

Av caroline markne - 30 augusti 2012 22:50

Va hemma från skolan idag så har bara tagit de lugnt, de blir att gå till skolan imorn men de är ju fredag så de är chill! ska försöka blogga imorn, puss!

Av caroline markne - 29 augusti 2012 22:29

Skriver lite fort om idag sen ska jag ladda upp fula bilder :*
iallafall va ju i skolan idag, inte så lång dag gick bara till tio över två och sen drog jag moa n & jennifer till affären och köpte chips.. får sluta tjocka mig nu!! men iallafall sen drog vi till moa och kolla film sen blev de hem oxh plugga...de va dagen så nu kommer bilder. Puss!!

Av caroline markne - 28 augusti 2012 21:16

Hej alla fina!!
kom precis hem från moa n , och anledningen till att jag skriver N är för att just nu har jag umgåts med två som heter moa så de är lättast så för att inte förvirra er ! iallafall va hemma hos moa n med jennifer och vi kollade på film och tjockade oss och de är de ända jag gjort idag förutom skolan och igår sov jag hemma hos moa s så de kommer massa bilder från igår och idag :)
mer bilder kommer sen. Puss!!

Av caroline markne - 27 augusti 2012 08:21

Inte direkt fint .menmen

Av caroline markne - 27 augusti 2012 07:56

Inte fint . Menmen..

Av caroline markne - 25 augusti 2012 22:30

Säger jag bara!!
usch vilken äcklig huvudvärk jag har och vill just nu bara dö.. kom precis hem va ju hemma hos caroline med sandra & ellinor och vi kolla på drag me to the hell. seriöst as äcklig film! sen drog vi ut och jag kände direkt att huvudvärken blev värre .. så nu blir de att typ ta en ipren , sätta på en film och bara chilla.
Kommer några bilder nu!
pusshej!

Av caroline markne - 25 augusti 2012 17:37

sitter jag hemma hos caroline och typ väntar på att hon ska äta klart , men hon är seg som en åsna.. om åsnor nu är sega? tror de iallafall, anyway hon är seg. 
men jag va med jennifer i morse sen så drog hon hem och duscha osv... sen så kom hon typ efter tre timmar sen chilla vi sen kom min syrra och hennes kille hem till oss och vi käka middag osv , sen skulle jennifer vara med moa så hon drog och jag drog hem till caroline och sen skulle hon äta och jag tog friheten till att blogg på hennes computer   jeppjepp . iallafall nu ska typ sandra komma hit och kolla film med mig och carro sen kommer väll elli vid sju? med andra ord blire en mysig filkväll med tjejorna   nu har jag uppdatera liiiiite ska försöka bli ännu bättre men nu ska vi iallafall kolla film så bloggar kanske sen då?

pusshej ! 

Presentation


hej jag heter caroline & de här är min blogg. här kan ni läsa om mitt liv alltså allt från vänner till förhållande , bråk och all skit en 14 åring kan få!
läs , kommentera & följ!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards