carolinemarkne

Alla inlägg under september 2012

Av caroline markne - 30 september 2012 22:36

Blogga som ni kanske märkt?
mår fett dåligt så får se när jag bloggar igen.
PUSS

Av caroline markne - 30 september 2012 00:34

as trött. tror jag ska sova , vetinte .

men inge mer bloggande idag ! 
så godnatt

PUSS 



fuck you , patetiska jävel. 
'' she can fuck you good , but i can fuck you better '' 

Av caroline markne - 29 september 2012 22:41

hatar att se min bästavän ledsen ..

ingen ska få min bästavän och må dåligt och komma undan med det. 

jag ser på henne när hon ''faller'' för någon , de där leendet . 

oförglömligt . 

men ingen sårar henne 

världens finaste vän , guld värd 

älskar dig ♥ 

 

Av caroline markne - 29 september 2012 21:08

Jag skryter inte mycket, spelar inte känd ,

men jag är född som en stjärna och kommer dö som en legend ! 

man behöver bara 1 minut för att fatta tycke om någon 

1 timme för att bli kär 

1 dag för att älska 

men det behövs ett helt liv för att glömma . 

 


kärlek börjar med ett leende 

växer med en kyss 

och slutar med en tår 


dina ögon kan glittra 

din mun kan le 

men kyssen jag önskar 

kommer du aldrig att ge. 

 

säg aldrig att jag är allt om jag en dag blir inget 

säg aldrig ''jag älskar dig'' om du en dag tänker hata mig 

se aldrig åt mitt håll om du en dag tänker vända blicken 

lova mig inget om du inte kan hålla de du sagt 

torka aldrig mina tårar om du en dag tänker skapa dom.

 

du är mitt hjärta och den jag håller kär 

min älskling mitt allt de är vad du är 

 

när mina ögon är öppna ser jag di

och när dom är stängda ser jag oss 

 

de höga klackarna uppfanns av en kvinna som blev kysst på pannan 

 

min kärlek till dig är enkel , rak och sann 

de är bara jag som krånglar ibland. 

 

alla människor som älskar mycket 

får mycket sorg 

 

kärleken är vår livs största glädje 

och vårt livs största sorg 

 

 

min kärlek till dig är som solen 

den slocknar aldrig, 

 

Av caroline markne - 29 september 2012 20:02

k ä r l e k till låten ♥ 

asså massa tankar kommer upp i huvet & vet fan inte vad jag ska göra längre saknar , saknar inte . gillar , gillar inte. 

allt är bara skit seriöst . mitt liv , toppen ! 

vill att allt ska va bra igen , vill att allt ska va som då . den tiden då jag mådde som bäst . 
med han ♥ 

hoppades att han skulle förstå mig men det är aldrig någon som förstår mig , 

vill bara att allt ska va som vanligt mår så sjukt dåligt , vill inte att allt ska gå åt helvete som det redan gjort . en gång

när jag bara låg hemma & grät i typ 2 månader . inget fick mig att gå ut , skratta eller vara glad. 

därför vill jag inte att de ska gå åt helvete för dig heller. 

bryr mig om dig . 

massor . 

hoppas du vet det , min livsglädje 

  

Av caroline markne - 29 september 2012 18:59

yes jennifer är här och vi fettar oss g a l e t 

och de ska vi fortsätta med , det är ju helg vafan   

det blir bara en mys kväll med bästa! 

imorn blir det att kolla på gnesta - trosa p98 i lånesta , kom & kollllla . typ elva tror ja de va? 

shit same different name. 

sen kanske det kommer två små söta pojkar hit & det är inte varje dag ?

heheheh 

har as tråkigt & jag blir fett speeeeeedad när jag är med jennifer och det är inget vanligt ?

eller ?

nej men uppdaterar sen 

PUSSILUSS 

Av caroline markne - 29 september 2012 15:17

kom prcis ut ur duschen & nu ska jag typ fixa mig lite fort sen ska jag vara med jennifer & vi ska ha filmkväll! 

behöver verkligen det just nu efter allt som har hänt. 

tycker inte synd om mig men tycker nog att jag borde göra något så jag inte alltid går runt  ledsen . 

sen tycker jag att de ska komma en perfekt och underbar 

p o j k v ä n 

från ingenstans och mys med mig! 

slänger upp lite bilder från luren sen!
PUSS PUSS BITCHES 

       

Av caroline markne - 29 september 2012 13:25

sitter & kollar på shoo bre , älskar filmen seriöst. 

de blir att tillbringa dagen med min efterlängtade jennifer! 

kanske ska sova hos henne idag , får se hur det blir 

uppdaterar seen 

PUSS 

Presentation


hej jag heter caroline & de här är min blogg. här kan ni läsa om mitt liv alltså allt från vänner till förhållande , bråk och all skit en 14 åring kan få!
läs , kommentera & följ!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards