carolinemarkne

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2012

fördröjer tiden lite bara & beror inte på att jag inte har nå liv,

Av caroline markne - 7 oktober 2012 22:03

1. Vad heter du? caroline
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? ingen aning , amelia kanske 
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? vetinte 
4. Vilket stjärntecken är du? fisk 
5. Vilken årgång är du? 98
6. Var bor du? värsta byhålan , vagnhärad 
7. Bott utomlands? nej , men min pappa bor i spanien   
8. Flyttat antal gånger?  1 
9. Vart skulle du vilja bo? spanien 
10. Vilken skolklass? 8 
11. Vad vill du bli när du blir äldre? sångerska, big dreams ohyeah ! 
 
UTSEENDE
1. Hur lång är du? 166 ! 
2. Hur mycket väger du? 45-46....
3. Hårfärg och frisyr? ljusbrunt , alltid rakt ! 
4. Ögonfärg? Blå/grön 
5. Mest nöjd med? ingenting. 
6. Minst nöjd med? allt 
7. Skostorlek? 37-38
8. Glasögon? ah, 
9. Har du några piercingar/tatueringar? haft i näsan , hål i öronen & ska ta i naveln 
 
FAVORITER
1. Filmer? Never Say Never , lol och massa fler 
2. Låtar? alla justins ♥ och the fray - you found med & hall of fame 
3. Årstider? Sommar , höst , vinter
4. Mat/dryck? fanta exotic , typ tacos. 
5. Djur? hästar 
6. Färg? Lila, Rosa ! 
7. Parfym? someday ! 
8. Tv-program? awkward . degrassi 
9. Ämne i skolan? musik & engelska 
10. Sysselsättning? sjunger typ 24/7 fråga mina vänner.. 
 
KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? en vinter jacka 
2. Vad använder du just nu för skor? uggs , converse lite olika ! 
3. Favoritfärg på kläder? mest svart & vit , ibland annat! 
4. Favoritmaterial på kläder? bomull & stickat 
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? de jag har på mig 
6. Favoritaffärer? gina , bikbok , hm & fler 
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? beror på , 500-600 MINST 
8. Favoritmärke? Hollister 
9. Vad har du för byxstorlek? nåt me 20 
10. Vad har du för tröjstorlek? xs-s 
 
DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? mitt mellanamn trorja 
2. Vilken färg på tapeterna? gråa... men har justin affischer everywhere 
3. Vilka färger går rummets inredning i övrigt? brun, vit 
4. Favoritmöbel i rummet och varför? sängeeeeeen, så sköööön 
5. Vad vill du ändra där inne? ALLT.
6. Vad har du där inne av följande:
a) Tv? ja 
b) Video/dvd? ja 
c) Dator? ja 
d) Stereo? nej 
e) Telefon? inte hemtelefon men mobilen 
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Träd & skolan.........
8. Vad gör du oftast i ditt rum? kollar film & soveeeer 
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? hehe :$
10. Favoritpryl i hemmet? sängen & datan 
 
BLANDAT
1. Vad heter din morfar? vetinte, han va död när jag dog, men nått finskt 
2. Var har du i din:
Jackficka just nu? headset 
b) Jobbväska just nu? - huh? skolväska - jumpa kläder 
c) Handväska eller liknande just nu?  jumpa klääääder 
3. Vad är du beroende av? pussar, kramar , justin bieber & HAN ♥ 
4. Vilket land kommer du i från? finland 
5. Vilken sorts lipsyl använder du? vettefan va det heter 
6. Vad tror du på? wtf 
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? ingen , gör som jag vill, säger vad jag vill så fuck the rest 
8. Vad köpte du senast? en cola ! 
9. Har du nåt husdjur? katt &  hund 
10. Vad bor du i? lägenhet.... 
 
GREJER
Plånbok: många , den jag använder mest 'är friis & campany en brun ! 
Tandborste: rosa & vit 
Smycken: massor 
Solglasögon: svarta , vita , rosa 
Underkläder: haha , om jag har. 
Nagellack: byter nästan varje dag så ah 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caroline markne - 8 december 2012 22:36

7898018078

Av caroline markne - 8 december 2012 22:36

7898018078

Av caroline markne - 9 oktober 2012 19:12

Testar på nattstad. Kolla! nattstad.se/carolinemarkne

Av caroline markne - 9 oktober 2012 17:52


hemma en sabbis för jag ska tydligen äta?  är inte hungrig , så nej.  sen blir det nog att va med moa & jennifer , vetinte vad vi hittar på  kanske myskväll för jag fryser sjukt mycket..  mer uppdatering kommer  PUSS    ...

Av caroline markne - 9 oktober 2012 16:52

Åh jag är så himmla glad & tror inte leendet NÅGONSIN kommer försvinna! ...

Presentation


hej jag heter caroline & de här är min blogg. här kan ni läsa om mitt liv alltså allt från vänner till förhållande , bråk och all skit en 14 åring kan få!
läs , kommentera & följ!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards